TAWARAN PRAKTIKAL DI LADANG KE

TAWARAN PRAKTIKAL DI LADANG KE

Sunday, June 15, 2008

Update Hasil Ladang Kami

Assalamualaikum & Salam Sejahtera ....

Alhamdulillah hari ni tadi pengeluaran hasil ladang kami telah pun pulih. Kutipan pagi dan petang menjangkau 18KG dan dijangkakan kutipan hari ni sahaja mungkin melebihi 25KG.

Alhamdulillah round ke 3 ni menghasilkan cedawan dlm 80% to 90%. Dan Alhamdulillah hasil yg keluar semuanya cantik cantik. Kembang besar dan mempunyai bentuk yg cantik dan terlalu sedikit hasil yg rijek.

Harapannya hasil yg begini cantik akan berterusan sehingga keanak cucu ... he he he




Ni pulak antara bungkah cendawan yg menunggu masa utk matang



4 comments:

Anonymous said...

perghhh.. teruja aku tgk cendawan2 tu...

p/s kalo aku beli dlm 10, 20 bungkah ko bleh bagi sekali manual penjagaan tak? saja nak cuba2..

kulat said...

Boleh .... Insya Allah.

Masalahnya kau tu asyik kata nat dtg tp dah dekat 5 bln dah. Btg hidung pun x nampak

Anonymous said...

ha ha..
weekend aku asyik ada program aje skrg nih..
lagipun aritu hasil ko masih sikit,
ni dah byk nih, aku try la plan elok2 nak pi sana..
kena plan sbb rege minyak dah mcm emas..
mungkin ke PD gak..
email kat aku peta yg besar skit bleh?

Anonymous said...

cun betul cendawan ko. jeles akoo :D

 
Kulat Enterprise © 2008 | Best View With Firefox,IE7 or Higher