TAWARAN PRAKTIKAL DI LADANG KE

TAWARAN PRAKTIKAL DI LADANG KE

Saturday, May 3, 2008

Cerita Lawatan

Assalamualaikum & Salam Sejahtera ....

Alhamdulillah baru je selamat pulang dr Jerantut Pahang meghantar peralatan cendawan kesana ... abuk kayu, plastik, kapur & dedak. Tepat jam 10.45 mlm td sampai di rumah.

Sedikit kecewa sbb kamera tertinggal dirumah mmg dah plan sejak 2 3 hari utk bawak kamera utk liputan kat blog ni. Tp kita hanya mampu merancang & Allah yg tentukan.

Apa apa pun TQ yg x terhingga kepada En Syed dr Jerantut Pahang atas pembelian peralatan cendawan melalui syarikat kami. Moga usha tuan utk mempelopori bidang cendawan ini akan menempa kejayaan dan tak lupa juga TQ bebyak sbb belanja kami makan tengahhari di rumah tuan .... ikan lampam masak tempoyak ... pehh mmg sodap dah lama dgr masak tempoyak org Pahang ni akhirnya ketemu jugak kat Jerantut.

En Syed kita ni ada sebiji rumah cendawan & rasanya Insya Allah blh muat sekitar 10K ke 12K bungkah cendawan. Dan buat masa ini beliau telah membeli sebyk 2K bungkah cendawan dan dijangka akan matang pada bln 6 ini. Utk mengorak langkah beliau telah membuat keputusan utk membuat sendiri bungkah cendawan .... sbb tu lah kami ke sana.

Boleh katakan semua peralatan telah tersedia utk pembikinan bungkah cendawan ni ... harap harap beliau berjaya.

Saya ingin memohon maaf sbb x dpt nak menyelitkan sekeping dua gambar tapak projek beliau ... Insya Allah kalau ada rezeki dlm 2 3 minggu akan dtg kami akan menghantar lagi peralatan cendawan ke tempat beliau .... harap harap x terlupa lg membawa kamera.

0 comments:

 
Kulat Enterprise © 2008 | Best View With Firefox,IE7 or Higher