TAWARAN PRAKTIKAL DI LADANG KE

TAWARAN PRAKTIKAL DI LADANG KE

Saturday, February 9, 2008

Hasil Is In Uptrend

Alhamdulillah hari kutipan hasil meningkat lagi dan dapat dlm 5KG lebih. Tp mcm biasa ada yg tak boleh nak jual. So nett hasil yg blh di jual ia about 4KG.

Sekarang ni tengah sibuk buat rak kayu utk bungkah cendawan. Panjang rak yg kami tengah buat ni dlm 28 kaki panjang. Kalau ada rezeki Insya Allah blh muat sehingga 2400 bungkah cendawan dlm satu rak. Insya Allah kami bercadang nak buat dlm 4 rak bagi setiap rumah. So in total + - boleh masuk dlm 10K bungakh cendawan utk setiap rumah.

Maximun blh masuk ... Insya Allah dlm 60K.

Abuk kayu getah dah order .. Insya Allah 13hb ni akan sampai di site. Actually order kak tokey tu on tuesday this week. Tp malang ei habuk pokok kayu getah dah habis masa order tu. So kena tunggu dlm next week.

1 comments:

Anonymous said...

Kami telah mengambil inisiatif dan telah mewujudkan satu website yg berbentuk directory yg diberi nama e-NCER. e-NCER (e-Northern CYBER Economic Region) adalah salah satu inisiatif yang mana bertujuan untuk mengumpulkan database perusahaan ataupun bisnes yang berada di zon utara semenanjung malaysia..

e-NCER Directory adalah sebuah online directory dan ianya diaspirasikan daripada projek kerajaan iaitu NCER (Northern Corridor Economic Region), yang mana bertujuan untuk memajukan zon utara...
Oleh itu, matlamat e-NCER Directory ditubuhkan adalah untuk menjadi sebuah portal rujukan yang yang khusus kepada bisnes yang terdapat di sebelah utara.

sila hubungi:
apes
e_aglocos@yahoo.com

 
Kulat Enterprise © 2008 | Best View With Firefox,IE7 or Higher